Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt...

Kunde inte blogga nått igår på Juliah´s fest,
För det fanns inget internet där vi sov och
om det fanns skulle jag kanske inte ens
hinna blogg.. för vi hade fullt upp typ x)

Ajja.. just nu sitter jag och ser på "jävulen bär prada"
ha nog sett den typ 10000 gånger men den
går att se många gånger till x) hihhi ^^
snart ska jag nog gå och fika nått, för
jag fick bara en choklad boll idag.
Jag har 1304 kr :D (Y)
I´m a rich girl, YEAH ;) <3
hahah, fast allt kommer säkert vara slut snart x)
Imon är det sista veckan kvar till skolan börjar,
scary, hhihi :$
och jag kommer vara ensam hemma hela veckan..
elr det beror juh på om jag har nån att vara med.
men ska gå nu innan jag inte får nått fika..

PössBajj (:


hahah x))

Kram faanzzyy (:

Ps. har lust att skaffa en ny blogg. 
Ska jag eller inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0