Foto tävling på Johanna´s blogg (:

Är med i en fototävling på http://johjjja.blogg.se <3

Reglerna är..

* Du måste ha en blogg för att delta.
* Du skriver en kommentar till mig att du är med + din bloggadress.
* Du lägger ut bilden som du ska tävla med på din blogg så går jag in där och tar bilden bara för att ha den till   
   tävlingen, sen tar jag bort den.
* Du ska även skriva att tävlingen är hos MIG och länka till min blogg.
* Bilden ska HELST INTE vara redigerad.
* Sen utser jag 3 stycken bilder som jag tycker var finast, sen får alla rösta på dom 3.
* Tävlingen avslutas när det är några som är med.
* Den som vinner får länkning och ja, bilden bloggen + ett inlägg om bloggen.

Om ni oxå vill vara med så gå in här: http://johjjja.blogg.se/2010/august/fototavling.html?_tmp=45572a5143ce80a34f5eb4b55a7e1ca03a05068a 

Mitt tävlingsbidrag:



Den är INTE redigerad :)

PössBajj <3

______________________________________________________________________________________________

HejHej (:
Vaknade vi 11 nått.. men klev inte upp ur sängen förren typ 12..
hahahhahha xD
Snart ska jag plocka upp ur diskmaskinen..
och typ klä mig om jag ens orkar..
Kommer juh ändå inte göra nånting idag..
Asså vars försvann tiden då man kunde vara flera 1000 pers
tillsammans.. Vill ha tillbaka det ! <3

Kram Faaannzzyy (:

Vars har mina vänner tagit vägen ?! :'(
Alla har försvunnit !!  :( <3

Saknar dig ! <333333333
Vrf dissar du mig ? :'(

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: samma , tips på vad man kan hitta på?



/Shoppaholly

2010-08-03 @ 15:05:27
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0