HejHej (: <3

Just nu sitter jag hos Pirre och lyssnar på musik och chattar lite..
Pirre och Johanna ligger i sängen och hånglar så jag har inte så roligt..
Idag har jag bara suttit vid datan och ätit.. 
Och vid 10 över 6 for jag till Pirre och möte Johanna..
Vi gick in.. sen när vi hade gått in i hans rum så gick vi ut..
Vi gick till coop och Pirre köpte nån biljett till nån sak..
Sen gick vi till "drågen"  (drugen) och köpte Ben och Jerry´s <3
Mmmm.. vi köpte Caramel Chew Chew.. den är god (:
Sen gick vi till Pirre´s lägenhet och satt och kollade på nått random.. 
men ska äta glass och vara social med ingen xD
För Pirre och Johanna är inte sociala iaf :(
Men ska "väcka" dom xD

Pössbajj <3

Älskar dig, Arvid Åström <3

Kram faaannzzyy <3



Nån random bild xD
Hahaha xD 
Fans bland mina gamla bilder xD (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0