I Can´t See When Your Gone..

HejHej :)
Just nu sitter jag och ser på tv,
det är inte så kul men.. whatever.
Har ändå inget annat att göra nu,
ska kanske vara med Sannah idag
om jag kan..
Hon skulle komma till mig och vi
skulle till stan elr bara vara hos mig..
Om hon inte kan komma ska jag kanske
cykla till henne men jag vet inte om jag
orkar, för ikv ska Didde, Vicky och Avve komma :D
Hoppas jag inte är så feg då ! x)
hihhi ^^
Men nu ska jag ta och äta nått, har varit vaken
sen typ 8 tiden och jag har inte ätit ett skit,
så jag ska ta mig nått nu..

PössBajj (:


I Miss U <3
Det känns som om jag försvunnit i dina ögon !
Vill komma närmare igen..

Älskar dig, Arvid Åström <3
Du är BÄST <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0