I HATE YOU !! :@

HejHej (:
Nu sitter jag och lyssnar på musik och deppar..
för att en viss pers har förstör min dag !
men det kanske ändå blir roligt att jobba x)) (får hoppas på det)
men nu ska jag vissa vad jag köpte i lördags :D


ett rosa
och

blått linne från bikbok (;


ett svart över linne elr vad man ska kalla det :D
från monki <3


En mörkblå/mörkröd baseboll jacka x))
från gina tricot <3

H (:

nu kommer lite bilder sen lördag kvl..


hiihhi ^^ jag hade tråkigt så jag fotade lite med min webb-kamera (:

hhaha xD

Söööööta Tiina och henne´s söööta hund ! <3


Det var lite bilder..
Sen ikv elr nån dag kommer nog bilder från i fredags.. <3

Pössbajj <3

kram faaannzzyy (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0