I Miss U Very, Very Much :'( <3

Hallå där (:
Sitter och tittar ut genom fönstret på det underbara vädret :/
Det tråkiga nu är att jag inte har nån att vara med och göra
nått.. för jag vill inte vara ute själv det är skit tråkigt :(
Jag kommer säkert få sitta såhär hela jävla veckan :'(
Ajja.. nu ska jag inte sitta och tjura ! :/
Ska se på tv och typ göra nått "kul" på datan..

PössBajj ;*


I L U :( <3
I Miss U Very, Very, Very Much :'( <3


MONEY :D
Jag har 1604 kr + ett present kort på 200 kr på Fritz Olsson :D <3
Jag ska försöka spara så mkke jag kan, men.. det kommer nog
inte gå så bra x))



En 500 lapp..
nio 100 lappar..
två 50 lappar..
fem 20 lappar.. 
fyra 1 kr..
+ present kortet :)




I´m a rich girl
Buying all the clothes
Wrist full of gold
You already know
I´m a rich girl
Yes i got class
Pocket so deep i ain´t even have to ask
I´m a rich girl, rich girl 2x
Aye oh, Aye oh, Aye oh

Här kommer den riktiga texten..

She's a rich girl
Buying all the clothes
Wrist full of gold
You already know
Shes a rich girl
Yes, she's got class
Pocket so deep
She ain´t even have to ask
She´s a rich girl
Rich girl
She´s a rich girl
Rich girl
Aye oh, Aye oh, Aye oh

When I met you girl
I tried to pay for dinner
Pulled out your card
I thought I had a winner
She said
Boy I got it
Then I said no
But I like a girl who's in control

Kram faannzzyy (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där är inte ens mycket pengar.

2010-08-16 @ 19:03:15
Postat av: Anonym

fanzy? :O

2010-08-16 @ 19:59:01
Postat av: Sannah :)

Men jag ska juh vara med dig någon dag :) <3

2010-08-16 @ 21:33:01
URL: http://Deviiilangel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0