Jag har det bra, sen förstör du det !

TjaTja (:
Idag vaknade jag typ halv 12 elr nå..
då hade jag många sms på mobilen så svarade på alla..
Sen tog jag fram datan och började kolla på bloggar..
Sen gjorde jag en andvändare på www.Twieber.tk .. jag heter ElinBeadles.
Har inte riktigt fattat det.. men jag lär mig nog (:
Nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på fb..
Har bråkat med Ville :D
Undra om Tiina loggar in på msn snart..
vi ska juh jobba idag.. och vi ville komma lite tidigare än igår (:
Får väl ringa henne snart om hon inte loggar in.
Men ska nog äta nått nu.. dör snart..
Se ya <3

PössBajjj <3


Titta inte på mig !!!!!!! ;oo
Trodde det skulle vara nån cp bild xD

kram Faaannnzzyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0