OMFB ! WTF !

Shit..
kolla vad jag läste..

Lina Medina, Peru, var bara fem år när hon födde sonen Gerardo med kejsarsnitt 1939. Hennes föräldrar trodde att hon hade en tumör i magen, men när hon undersöktes på sjukhus visade det sig att hon var gravid. Hennes pappa häktades misstänkt för incest, men släpptes sedan. Gerardo växte upp i tron att Lina var hans storasyster. Hon har aldrig avslöjat vem som är hans far.

Hur kan man bli gravid vid 5års ålder?
Svaret: Hon fick sin första mens när hon va runt 8 månader, och vid 4 års ålder var hon redan i puberteten, hade fått bröst och pubishår. Undersökningar visade att hon va lika fullt utvecklad som en vuxen kvinna! SJUKT!!!!

 

Usch !
Va hämskt ! ;oo

_______________________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag vid 10 för jag och Tiina skulle jobba..
men när jag slår på datan så har hon frågat om vi kan vara med varann ist..
och nu så har jag suttit i pyjamas framför datan ända sen 10 -.-' ://
Jag trodde vi skulle vara med varann men det vart visst inte ! :'(
Då får jag väl fortsätta att sitta i pyjamas och lyssna på musik och inte göra nått.

Pössbajj <3

Medans jag bloggar kan jag vissa bilderna från turkiet (:


När jag satt och väntade på flygplanet :)

Utsikten från hotelrummet <3

En av poolerna och träd och lite till xD


En bar (: + att man kan fika där klockan 5 och sen kan man hämta gratis dricka hela dagen..
Gissa vad Robin (lille-bror) gjorde hela dagarna:
Hämta dricka och sen toa, hämta dricka och sen toa.. och vidare xD


Nån sitt-sak-grej-imoj x)


Havet :)


Ser ni hon som står där uppe.. Det är en av dom som går omkring
Och söker efter såna som vill vara med i lekar och lite sånt.


Här kör dom där lek-personerna en lek x)


Såna här mysiga stora kuddar finns det vid den där vita baren jag vissade tidigare (:

Såhär ser det ut :D

Hela området ^^


I detta hotel bodde vi (:


Ett annat hotel (:


Alla dom här 3 hotelen hör ihop..
och detta är det billigaste.. och det vi bodde i är det dyraste..
och vi skulle bo i detta först men det var några turkar (säger vi)
Som snodde hela hotelet så vi fick flytta till det i mitten..
men sen presic när vi skulle få det så var det full bokat..
så vi fick det dyraste.. (:


Mat jag har ätit.. åt oftast nått liknande som detta.. heheheh xD


och smurgos xd

Coola meloner ;)

En blomma ska det nog föreställa (:

En till slags blomma :)

Ännu en slags blomma ;)

En lång morrott som jag kallar det xD

En svan (:


Kolla vad mitt dumma band har gjort !!
Fast nu syns det att jag har blivit brun (: Thiihhi ^^


När vi var på en lite promenad på kvällen (:


Blommor.. <3



Mexicansk middag (:

Mmm.. det var gott <3

Fiina dukningen ;)

Utsickten där vi satt och åt !

Cola (: <33333333333

Första rätten (: (Majssoppa)
den var faktist ganska god.

Sista rätten.. Pommes frites smakade konstigt och var kalla..
spaggetin ville jag inte ha och köttet var typ inge god.. och det
orange var typ kyckling det var den godaste på talriken just nu..

Efterrätt.. Vaniljglass med kanel och ett körsbär (stavning)
Glassen var godast xD


När vi gick hem ^^


Jag fick en "klubba" när vi gick hem.. en lätt tuggad klubba ^^

I reseptionen (stavning)


Dom smakade skit :/ xD


en skit god frukt ! <3 (saknar den)


En pool där Robin brukade vara (:


En pool :D

Samma pool (:


Där vi brukar äta ibland :)

Samma ställe =)


En Pool =D


Jaaa.. ni ser juh vad det är xD


När dom gör en pool dans xD





En svalkande cola innan jag, pappa och Robin gick på en 4-5 timmars promenad och kollade xD

Bilder från promenaden..

En rolig växt.. liknar en jätte stor ananas ^^

En lång bro.. och lite av pappa xd

Gillar denna bild (:

Under bron (:

En gammal,gammal,gammal,gammal,gammal,gammal,gam... bar (:

En trappa som vi gick upp på (:

Gammla hotelstugor/rum xD



gammal, möglig, äcklig, uschig pool xD

Ett gamalt hus.









Det var sista bilden jag vissar medans vi var på promenaden..


mat (:
Jag är hungrig just nu :DDD


Mmm... <3

Jag var förre mamma och pappa så jag fick choklad glass men jag
glömde fota så jag fotade deras..

När vi ska hem..

Mycke folk ! ;ooo

Hhih ^^

Rutan var skit smutsig så kunde knappt fota :/

(:


HATAR REKLAMEN PÅ SPOTIFY !!! :@@@@ ;@@@@
 
Kram Faaannzzyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0