Roligt igår (:

Hej.. vaknade för ett tag sen.. minns inte riktigt när..
Ajja.. just nu sitter jag och gör INGENTING :((
Det är tråkigt.. för ingen är inne på msn elr nått typ :(
ALLA sover :/ (säger vi)
Men nu ska vi prata om igår..
igår var typ den bästa dagen när vi har jobbat
för det var en liten kille som försökte sno saker han tog två drickor
och en tejprulle och satt det i sina byxor sen så försökte han typ ta godis men
vi märkte att han tog saker och då så såg han det och försökte stoppa
undan allting..
då la han sig ner på golvet och satt en drick under nån ställning eller vad
det nu är, haha och Tiina bah; Asså du kan ju fan inte gå och ta saker,
och så så sprang han iväg och ropade att han inte hade gjort nånting,
Jag tänkte springa efter honom men jag vågade inte hahahaha xD
och idag ska vi jobba, men med en liten annan sak..
Vi ska typ plocka blåbär.. och om vi fller 3 stora hinkar med
blåbär får man 500 kr (:     Det gillas (Y) :D 
Fast jag vet inte riktigt om vi skulle det.. måste prata med Tiina..
För jag vill inte ha några fiina kläder om vi ska det.. för dom kanske blir
BLÅ ;ooo :(
Men har inget mer att skriva nu.. SSSeeeee yyyaaaaaaa <3

Pössbajjj <3


När jag och Tiina inte hade nått att göra på REPA xD

Kram Faaannzzyy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0