TAGGA IMON !

SRY.. för att jag nästan inte har bloggat nått idag..
Men jag har varit hos Tiina..
Det blev inte att jobba.. jag och hon bakade och gjorde lite annat ist..
och imon blire luleå med Tiina :D
TAGGAR SOM FAN !! (Y)
Egentligen skulle hon typ sova hos mig men det vart inte..
Hon kanske kan sova hos mig imon elr så sover jag hos hon..
det får vi se imon.
och imon blire SHOPPA SHOPPA SHOPPA !!
Om man nu hittar nått intressant x)
Fast jag har så lite pengar och mer pengar lär jag inte få..
jag har bara 385 :(
fast det är mer pengar än jag brukar spara på ett år.. typ !

Nu ska jag berätta vad som hände på morgonen..
jag vaknade typ vid 11 elr nå.. sen dess har jag väntat på att Tiina
ska ringa elr logga in på msn..
och sen mitt-i-allt vid klockan 3 min över 3 så kollar jag henne´s blogg..
Och det står att jag ska ringa och jag gör det..
För det var typ damp på våra telefoner och min mobil..
För det ringde inte en enda gång.. och hon ringde typ 10000000 gånger ;oo

Men nu ska jag se film och hämta dricka om jag orkar..
och sen ska jag väl smsa med sociala typer xD

PössBajj ;* <3


Jag: Tittut x)
Tiina: Hjälp mig xD
HAHAHHAHAHAH xD

Kram Faannzzyy <3

Älskar dig, Arvid Åström <3 

Kommentarer
Postat av: natta

Du är med i tävlingen nu!



håll utkik på bloggen, vinnaren kommer upp innan veckan är slut :)



och kom ihåg att desto fler gånger du anmäler dig - dessto större chans har du att vinna..

2010-08-07 @ 23:09:16
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0