Tiina och Luleå :D <3

Halloj 8)
Sitter framför min data och Tiina framför sin..
Har fotat väldigt mkke bilder med pappa´s
kamera men har inte hunnit sätta in dom så
dom kommer väl snart.
Nu ska Tiina typ ladda in några bilder från
henne´s kamera :D
Så kolla henne´s blogg www.ttiiina.blogg.se <3

Här kommer några andra bilder..


Wedding :D


Söötis :)


En snögging :D <333
Älskar dig mer än ord kan beskriva, du är mitt allt ♥ 
och du är BÄST ;* <3

Nu ska jag och Tiina ut och fota igen..
elr hon ska på toa först x)

See ya <3

Ska byta blogg namn när vi kommer in..
så detta är det sista inlägg på denna blogg,
förutom vad min andra blogg heter (:

Kraam faaanzzyy ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0