Världens fegaste lilla skit unge = Elin Lundholm :'(

Tja0, just nu sitter jag och ser på film, lyssnar musik och deppar ://
Jag deppar för att Arvid har gjort slut, för att jag var för feg elr nå.. vet inte riktigt.
och en till sak FÖRLÅT FÖR MIN DÅLIGA UPPDATERING, ska skärpa mig,
men har inte haft ett skit att skriva om..
och ännu en sak GRATTIS till mig är 13 nu :'D
Ska nog fortsätta med det jag håller på med.. 
Fast just nu vill jag inte leva, vågar juh inte ens betala mat ;o
Jag är juh bara en liten skit unge som inte har nått liv..
känns som om jag är typ 3 år !

Hejdå ! :'(

Älskar dig fortfarande </3



Kram den lilla skit ungen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru, bäättre uppdatering!!

2010-08-14 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0