-.-' || I´m Sorry.. :/

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge..
men har inte haft en enda sak att skriva..
Jag som trodde att detta sommarlov skulle vara det bästa och sen så upptäcker jag att det är det sämsta..
Har ingen att vara med, har inget att göra.

Ajja.. nu ska vi återgå till det jag egentligen skulle berätta.
Jag ska till Erik och Marianne (stavning) och vi ska sova i husvagn -.-'
Åhh.. vill inte fara.
Fast en sak kommer vara roligt att få träffa tvillingarna.. (Oskar och Albin)
och deras hund Pysen.. jag älskar den hunden.. <3

Just nu fixar jag mig, lyssnar på musik och är inne på fb (facebook) + bloggar dåe (:

Hejdå.. :D

Pöss öch kräm Faaannzzyyy =D <3




Sean Banan - Skaka Rumpa xD
Lyssnar på den.. har typ fasnat i den men venneh vrf...?   HAHAHAHH x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0