1 dag kvar.. LÄNGTAR !! <3

1 dag kvar till Finneland..
LÄNGTAR som jag vet inte vad..
kan knappt sitta still xD
Får väl gå och sova tidigt så det blir fort imon.
Thiihih ^^


Jaja..
Nu ska jag skriva om igår..
Jaa.. igår var vi hemma till lite kanske 5 elr nått..
Sen for vi och skulle gratta en vi känner..
Men dom hade magsjuka så vi drog därifrån på typ 5 sek..
HAHHAH xD
Då for vi på vatten skoter saken grejen..
Och kollade ist..
Det var väl bra.. fast jag fick bah ont i ryggen mitt i allt så det var inte så roligt längre.
Vi såg en lite mus där.. den var juuh skit söööt.
hihhihi ^^
Sen när vi kanske varit där i 1 tim elr mindre..
Så for vi till Sibylla och beställde mat till mig och Robin..
Sen tog vi hem maten.. och jag och Robin satt och åt den..
medans mamma och pappa packede lite saker till vi skulle och äta hos Erik och Marianne.
Dom åt surströmig.. USCH OCH BLÄÄÄHH !!
Fast jag fick smaka en Paj som marianne åt.. för hon gillar inte surströming..
Den var faktist god <3
Sen när vi hade ätit klart så satt vi bara och pratade.. tror jag..?
HeHe x'D
Sen senare så skulle 2 pers hem.. och då fick jag och Robin följa med dom..
För hon hade hästar och då fick vi komma och se dom.. och säga Godnatt och mata dom..
Sen skjutsa dom tbx oss.. sen satt vi bara och pratade lite.. och sen for vi hem.
Vi var typ där till 12 - halv 1 nått..
Så när jag kom hem fick jag juh inte göra nått..
elr jo se film.. och äta en frukt xD
Den där som jag var hos med Robin..
Frågade om jag ville komma och Rida hos henne när jag är hos Erik och Marianne..
Och det ville jag juh såklart..
Så jag ska nog och rida där några gånger :D <3

Endel här.. vet kanske vem Saga är..
Ja jag kan säga en sak EN LITEN SKIT IRRITERANDE UNGE..

En gång för länge sen (elr det kanske inte var länge sen) så var jag och Hanna på en fotbolls träning..
(vi skulle se när Tiina spelade) och då kommer den där Saga fram och säger till Hannah..
Det är omodernt att ha hål i leggingsen, det vet jag för min syrra är model..
Hon är skit knäpp.

Saga rider oxå på krf och det var 3 tjejer som satt och prata om henne..
Hon var skit dum och allt..
Om jag var ridlärare skulle jag slängt ut henne xD
En gång stod hon upp på en häst och ingen höll i henne..
och en annan gång så red hon på smultron..
och hon ville inte hålla i tyglarna.. och då sa ridläraren...
- Saga vi leda dig..?
då säger hon - nääe!
Då säger Ridläraren - ska du hålla i tyglarna..?
Då säger Saga - Nääee!
och då tar dom tyglarna och leder henne.. och hon sparkar på ridläraren..
Hon är helt STÖRD !! :@

Kram Faaanzzyy ((: <3
LÄNGTAR LÄNGTAR OCH LÄNGTAR!! + LÄNGTAR !! <33333333333333 

Kommentarer
Postat av: Kitty @ Kittyland

- försök se om grafikkortet behöver bytas ut ;) Innan var det askrångligt för mig att spela också, fick skicka datorn på lagning typ 3 ggr ;)

2010-07-11 @ 14:31:24
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: Nathalie

längtar också till filndland då ska jag till jukupark

2010-07-11 @ 20:08:51
URL: http://nathaliepohjola.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar också till filndland då ska jag till jukupark

2010-07-11 @ 20:11:01
Postat av: Nathalie

oj

2010-07-11 @ 20:11:27
Postat av: Matilda

Du vet väl om att du inte kan sitta och skriva en massa saker om en tjej som har en sjukdom? du sitter och säger att hon är störd och allt, hur tänker du? Skull de vara kul om nån satt och skrev ett inlägg om dig om hur störd duvar och allt sånt? DET ÄR KRÄNKANDE! hon är tillochmed mindre, du vetinte kanske hur hon har haft det, men min moster har varit med henne tidigare, hon var med Saga som typ, ja .. alltså min moster jobbade på den skolan som Saga går på och då var hon med Saga. Du kan inte bara göra sådär, fattar du hur sjukt dumt det är?!

2010-07-21 @ 20:06:59
URL: http://matildaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0