Bilder från Finneland (: <3

Jaa.. som rubriken säger ska det bli.. xD



Jag och Söötnosen Tiina (: <3



Ett skit gulligt föl.. som jag inte minns vad den heter xD



Ett till föl.. fast lite större =) <3 (och lite av dens mamma)



Thiihhi ^^



Söötisen Tiina skulle prova min kamera för kanske 1000 gången xD



När vi var och "hjälpte" Tiina´s pappa med hö:et så lekte vi med denna hund.. <3
Den är juh skit gullig <3



Tiina och hunden xD <3



HeHe xD
Bara en lite bild x) <3



Hö..



Det blåste så när jag skulle fota dom så blev det lite udda.. xD
Fast jag gillar den ändå (:



Men Tiina inte får du köra bil ;ooo xD



Mitt öga...



Tiina´s öga.. så underbart fiint <3



En päronsaft och Break (stavning)
Tiina kommer du ihåg..
i´m only gonna break breka ya break breka ya heart xD
AHAHAHHAH xD



En av tiina´s fiskar som dog xD
Tiina fick 3 elr 4 stora fiskar..
och jag typ några 100 små xD
HAHAHHAH xD
Fast vi han aldrig smacka på dom ;'(( Wääähh..



I love you Christian Beadles <3

Jaaa.. det får räcka med bilder denna gång !



Detta är sööööötnosen Christian Beadles <3
Visst är han sööt.. Han kör juh Chipmunk style xD <3



Detta är Catilin Beadles, Christian´s syrra..
Och hon har lite energie i sig.. HAHAH xD



Skipa dom 41 sekunderna.. för det är då det roliga börjar xD
Det är Christian Beadles och Justin Bieber som har kul ! <3

OMB vad det regnar.. kunde inte se på tv nyss ;ooo

Men nu orkar jag inte blogg mer.. 
PössBajj <3

Kram Faaannnzzzyyy (: <3

En ska bara om ni inte vet vem Christian är så är han en av Justin Bieber´s bästavänner..
Och det går juh och söka på google om han.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0