En dag kvar !

Jaaa.. som rubriken säger.. en dag kvar tills vi ska hem.
Jag vet inte vad jag ska skriva fast det har hänt skit mkke..
Haahhaha xD
Jag kan väl börja från förra måndagen.

På måndagen så var vi juh här hos Tiina´s pappa..
Den dagen var super kul..
Vi fotade, dansade, såg film, åt, fick se häst spermier (stavning)
Och sånt.
Sen på Tisdagen for vi juh till Tiina´s farmor och farfars stuga och var där till fredag..
i stugan badade vi, lekte, dödade myggor, åt mat och godis och lite andra saker.
på fredagen sov vi hos Tiina´s farmor och farfar..
och nästa dagen (lördag) så for vi till JukuJuku Park..
Det var skit kul där.. det roligaste var nån karusell grej och en fisk xD
Låter lite sjukt men så var det..
Sen senare på lördagen så for vi och badade i havet.. skit kul det med.
Sen igår kom vi hem..
och igår gjorde vi inte så mkke.. Satt framför datan och såg en film och åt.
Vi kom hem kring 2-3 igår..
Och idag så ska vi till Tiina´s farmor och farfar igen.
Och imon far vi hem.. som jag redan har sagt xD

PööössBajj.. <3

Saknar dig :// <3
Du är i minna tankar varje sek !!

Kram Faaanzzyy ((((: <3

Juste kom på en sak.. igår stanade vi i ii och åt och sen när vi skulle hem så såg Tiina (och lite jag)
två killar som typ log åt oss och vinkade.. <3
HAHAH xD
Och nu vill vi typ tbx ditt..
Men ska fara till Tiina´s fammo och faffa nu.. ses <333

Kommentarer
Postat av: Vadå Fanzzy ? Du heter väl elin?

2010-07-20 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0