Gonna give everything i have, It´s my denstiny..

TjaTja xD
Idag har jag varit med Matilda..
Vi var i storön och badade..
Det var skit kallt.. fast jag doppade mig ändå.. *brrr*
Sen for vi förbi stan och jag och Matilda gick till Hemköp och köpte PhiladelphiaOst och gräddfil..
efter vi hade köpt det gick vi till optikern där mamma och Robin var...
Men mamma sa att vi skulle gå till bilen.. så jag fick bilnyckel och vi gick dit.
Sen när vi kom hem..
bakade vi muffins dom vart skit snygga och goda (tror jag)
Har inte hunnit smaka !
Men ska det efter maten.
Nu ska jag sätta in bilderna jag fotade i datan så dom kommer juh snart.. (nu)

KLAR !!



Mmm.. :D <3<3<3



Bokstäver xD <3



Bilderna vart inte så bra.. ://
men kan redigera dom lite nån dag.. så kommer det flera och snyggare <3






Justin Bieber ft Jaden smith - Never Say Never :D <3
 
Kram Faaanzzyy <3

Ps.. Jazzo vill vara med dig :D <33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0