Header ofc ! <3

Som ni kanske ser så har jag en header som är gjord av meejj ^^
Det var inte jag som satt in den.. det var Tiiina.
Vad tkr ni om den..? =)

Medans jag nu bloggar kan jag juh säga vad jag har gjort idag..
Och vad som händer nästa vecka.. som säkert många vet..
Men idag har jag varit på stan.. typ hela dan.. AHHA xD
Först for vi och hämta pappa på stan.. sen for vi till intersport och skulle hämta en cykel till Robin..
Fast den var inte riktigt klar så.. vi gick till gallerian..
då gick vi in på en affär där mamma köpte en tröja.
Sen gick vi till Chili och kollade då fick jag en tröja som jag velat ha.



Happy ! <3
Sen när vi köpt den så fick vi äntligen cykeln så vi for och hämtade den...
Sen for vi hem.. vi var hemma ungefär klockan 4 elr nått..
Hemma gjorde jag ingenting nästan.. förutom spelade lite "tendo" (nintendo DS) som Robin kallar det.
Sen har jag ätit fisk och Potatis..
Och sen har jag bara skypat med Tiina resten av kvällen typ.. <3

Jaja.. nu ska jag ta och berätta om nästa vecka..
Det är säkert många som har läst Tiina´s blogg..
Men jag ska berätta planeringen..
Jag vet inte om det är så men får se..

Måndag: Sova hos Tiina´s fammo och faffa.. härja, leka, flummma.. lite allt möjligt...
Tisdag-Onsdag: I Tiina´s fammo och faffa´s stuga.. Bada, Basta, (fast jag är inte så försjust i det)
flumma, leka, fiska och mera <3
Torsdag: Sova hos Tiina´s pappa leka, härja, fota, se hästarna och mkke mer.
fredag-lördag: Fara till JukkoJukko maa elr Jukko Jukko Park <3
Söndag: sova hos Tiina´s pappa.
Så blir det typ.. <3

God Night EveryOne (: <3

Kram Faanzzyy (: <3


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0