HejHej..

Kom hem från underbara systern Tiina för kanske en halvtimme sen..
Ska väl snart äta..
Ajjaa... nu berättar jag om dagen ist..

Idag har jag jobbat på repa..
Jag och Tiina hade väl roligt och ibland inte xD
HAHAH xD
Vi hjälpte till att öppna kartonger och prismärka några varor.. -.-' (jobbigt)
Sen när vi slutade for jag till Tiina och vi satt framför datan..
Sen när ke (stavning) gjorde mat så kunde man knappt andas..
så jag gick ut och smsade.. och Tiina satt fortfarande framför datan..
Sen efter ett tag kom Tiina ut med henne´s kamera och vi började fota ist..
Just nu sitter Tiina och äter, för hon ska skicka bilderna vi fotade..
Fast om ni vill se några nu så kan ni gå in på henne´s blogg.. (www.ttiiina.blogg.se)
Men har inget mer att skriva just nu.

PössBaaajj (:


Blommor (:


mer blommor (:


hahaha, sööööta "bebisen" Christian Beadles xD <3
Håller på att dö xD <3

Kram Faaannzzyyy <3

Ps. Tiina skickade just några av bilderna men hon ska skicka fler sen..
Så jag bloggar nog senare (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0