HIhihiih ^^

Tja0Tja0 <3
Just nu sitter jag och "bråkar" lite med Johanna..
Hon säger att Päron är het och sånt..
Och då säger jag att Justin Bieber är det.
HaHa xD
Till sist kom det fram att jag var lebb..
För hon sa att Justin var tjej..
Då sa jag att tjejer inte har sån frisyr..
Då sa  hon - Joo, Justin Bieber har ju det.
Då sa jag - men han är juh kille.. annars säger juh du att jag är LEBB :oo
och då vill inte jag vara din kompis !
HAHHAHH xD
Fast såklart vi fortfarande är det.. men jag vill låta lite.. jag vet itne HHAHAHHAH xD

Ajjaa.. nu ska jag sminka mig sen ska jag ringa Tiina och säga att jag cyklar mot konsum...
Sen ska jag och hon te strand promenaden och fota <3
Jiippiiee.. <3

Åhhh.. jag får nästan DAMP bara för att jag längtar till Finneland så mkke..<3

Hejdå <3

Kram Faannzzyyy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0