I Finneland ((: <3

Tjabba Tjena Hallåh vi säger så... xD
Hejsan Hoppsan allihopa..
just nu sitter jag och gör... INGENTING.
Det är skit kul.. HAHAH xD
Idag har jag juh varit med Tiina och lite med Juuso (stavning) Deras katt..
Vi har sett en film som heter.... minns inte vad den hette..
Men vi såg en film iallafall.. den var riktigt bra.
Snart ska vi gå och vara bondar igen..
HeHe x)
Fast vi går nog och fotar ist.. HAHAHHAHAHAHH xDDD
Det är skit kul här.. bara att det finns skit många myror här..
Har FOBI för dom.. XD
Jag vet att jag är knäpp.. det har jag vetat riktigt länge..
Men ska nog ta och gå nu..
Bilder kommer kanske när vi kommer hem.. <3
ses

PössBaajjj <33

Kram Faaanzzyy ((:

Saknar er.. vi är aldrig med varann nu för tiden.. :/// <3

Kommentarer
Postat av: caroline

va rolitg sötnos:)

2010-07-18 @ 19:17:44
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0