Kalas idag (:

Idag ska jag och Tiina på kalas hos Nathalie Pohjola..
Natha och dom andra ska typ leka burkas och jag och Tiina ska sitta
och svulla.. xD
hahahha x)
Just nu sitter jag och nördar denna låt..


Christian Beadles nya låt (:
Han ska göra en musikvideo snart oxå :)

Men ska fortsätta att fixa mig och sånt nu.. <3

PössBaajj (: <3


underbara Tiina och jag.. ^^


Jag och Tiina skulle springa, men Tiina sprang lite långt xD
Vi höll på att skratta ihjäl oss när hon sprang förbi kameran.. x)


hahhaahah xD
Usch för mig (:
Men Tjohhooo för Tiina :)



Jag som skratta ihjäl mig (:
Fast det syns inte lika roligt på bilden xD


När vi springer xD
hahahha.. Tiina tjuv startade x)

Det var lite bilder från igår..
Ska få fler.. och jag och hon ska fota idag oxå så..
det kommer kanske många xD

Kram Faaaannzzyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0