Tävling på Fokis blogg (: <3

Jag är med i en tävling på fokis.se
det är totalt 7 som kan vinna..
Man vinner smycken från www.saray.se

1a pris: Presentkort på 700kr 
2a pris: Presentkort på 300kr
3-7e pris: Valfria örhängen från märket MINII

Hoppas jag vinner..! (: <3
Skulle vara typ första gången i mitt liv jag vinner en tävling isf xD
Ni som inte är med gå in på http://fokis.se/2010/07/tavling-vinn-presentkort-pa-saray-se/#comment-704284 det här.. så hittar ni till det inlägget.

_____________________________________________________________________________________________________

Nu kan jag berätta lite om dagen medans jag ändå bloggar..
idag har jag juh jobbat på repa så jag är 70 kr rikare (Y) <3
det gillas..

Ajjaa.. idag när vi kom till repa var inte Tiina´s mamma elr henne´s låtsas pappa där så vi hade inget att göra..
Sen skulle nån Tiina kände fixa tuggumina.. fast vi fick göra det ist..
Och hon sa att vi skulle sätta pris lappar som det står 12.90 på..
sen kommer siv och säger att det ska vara 14.90..
när vi redan hunnit sätta 12.90 på alla...
efter vi gjorde det gick vi omkring för vi hade ont i fötterna och benen..
När vi hade gått omkring lite så hade vi inget att göra..
Sen vid typ halv 5 kom Tiina´s låtsas pappa och sen lite senare kommer henne´s mamma..
sen har jätte många hyrt filmer så jag har fått hjälpa med det..
sen har vi satt pris lappar på lite annat..
det har varit en ganska rolig dag.. <3
och imon blir ännu en dag att jobba..
Egentligen skulle Tiina vara med Jazzo men det var inte av för att..
Jazzo är förskyld och har feber.. :// 
Krya Jazzo, älskar dig (: <3<3<3<3<3<3
Jaaa.. jag vet inte vad mer som jag kan skriva så..

Pöss bajjj.. <3

Kram Faaaanzzzyyy (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0