Tävling på Nicoles blogg (: <3

Jag är med i en tävling på www.Nicolesjostrom.blogg.se <3
Man ska tävla om Clip on set eller färgade linser..
Man får välja själv vilken av dom man vill ha..
Om ni oxå vill vara med kan ni gå in på henne´s blogg ( www.Nicolesjostrom.blogg.se )
och läsa noga  vad som står att man ska göra..
Det finns 5 - 6 clips on set... tror jag det var..
och färgade linser minns jag inte hur många det fanns..
men ni som tar linser upptäcker väl hur många det är.

och ni som gillar att läsa bloggar läs gärna Nicoles den är skit bra, tkr jag (: <3 (Y)

PössBajj.. <3

Kram Faannzzyy (: <3


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Härligt att du är med :D



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-07-23 @ 12:54:26
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: härligt :D



tyck till om dagens outfit

/Shoppaholly

2010-07-23 @ 14:17:23
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0