You make me laugh :D , When i´m sad :'(

Hallå där kött och blåbär, Faaanzzyyy här.. xD
Idag har jag varit med TinTin..
Det har varit en underbar dag med henne.
Vill vara med dig igen. :D


Ajja.. nu ska vi snacka om dagen och lite om igår..
Igår var vi juh hos Erik och Marianne (stavning)
Trodde det skulle vara tråkigt, men det var faktist kul.
och Pysen som jag längtade efter.. han var väldigt jobbig och "kåt" denna gång..
så han var inte så intressant.
Och vi fiskade.. och gissa vad jag fick.. en Aborre.. fast vi lämnade den där vi fiskade och sen for vi upp och fikade nått.
Sen när vi skulle fiska mer så var den borta..
Jag tror att en lite jävla idiotisk FISKMÅS... tog den !! :@
Hatar fiskmåsar.
Fast pappa hade fångat 3 tidigare i förrgår.. så vi fick äta aborre ändå.
Det var gött <3
Idag var jag juh med Tiina som jag sa..
Vi var först hos henne fast sen for vi till Repa..
Vi var på Repa i kanske en kvart elr nått..
Sen gick vi mot stan.. och var på stan..
vi skulle vara på stan tills hennes mamam slutade (16.00)
Men vi pallade inte så vi gick till Repa och åkte bil till Palermo.. (stavning)
och åt.
Men när vi var på väg till Repa så såg jag en kille från gammelgården som jag typ känner..? (TYP) HEHHE xD
och Tiina vet oxå vem det är.. då ropade hon..
- Elin Lundholm är här !!
Jag bah:
- Tiina håll käft xD
och sen skrattade vi typ ihjäl oss.

Jaaa.. det var lite om dagen.

Nu ska ni få några bilder..



lite Cp jag är.. Vet redan det xD
Thhiih ^^



lite förvånad ;o



HeHe xD

Nu kommer några bra låtar <3




Jessica Jarrell - Almost Love (24/7)
Nördar den (:


/>
Justin bieber ft Jaden Smith - Never Say Never <3
Nördar den med <3




Justin Bieber - Down To Earth <3
Jävligt bra låt <3

Kommentera gärna nån bra Metallica, slipknot och andra rock låtar :D <3

Pöss och Kram Faaanzzyyy (: <3

Kommentarer
Postat av: Sannah <3

Det e juh typ bah jag som gillar sån musik som läser din blogg metallica o sånt :P

2010-07-05 @ 22:54:36
URL: http://jazzzzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0