Tj00Tj00 x'D

Tj00Tja00 bloggen xD
Just nu ser jag film, familjen är värre heter den..
Den är rolig, dålig och bra xD
HeHe
Jag är lite.. hur man nu ska säga det.

Ajja... nu går vi tbx till det normala.. om jag kan vara normal.
Har snackat med Jazzo lite för ett tag sen..
Vi snackade om imon.. och vi ska till stan och handla lite saker om jag nu får nå pengar av mamma..
har bar 73,50 kr..
Skit lite juh.. vill ha MONEY <3
Så imon ska jag ringa Jazzo klockan halv 11 om jag är vaken.. men ska ställa väckar klockan..
Så jag inte glömmer att göra det..
hon ska fråga om hon kan vara med mig.. och jag måste juh såklart fråga om jag kan vara med hon oxå..
Hoppas det går... annars stejkar jag xD
HAHAH xD
Nu måste jag faktist sova..
mamma och pappa gick och sova klockan 10..!

PössBye <3 
                                                                
                                                                          // Kram Faaanzzyyy <3




Kommentarer
Postat av: Sannah <3

svar: jag e inte söööööt ! :S du e det Fanzy <3

2010-06-26 @ 21:11:28
URL: http://jazzzzoo.blogg.se/
Postat av: Faaanzzyyy <3

Nejje !!

Jag kan inte vara söööööööt !!

det är du som är SUPER DUPER sööööööööt(:<3<3<3<3<3<3

2010-06-26 @ 22:51:30
URL: http://faaanzzyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0