TjaaTjaaa x'D <3

TjaaTjaaa x'D <3
Vad har alla gjort idag ?
Jag har sovit till typ halv 12 idag..
då startade jag nintendot och började spela lite Mario Bros xD (stavning)
vi 12 kvart över 12 tog jag fram datan och gick ut och lyssnade på musik och chattade..
Klockan halv 1 började mamma och pappa springa fram och tbx med mat..
Vi skulle äta.. vi åt gravad/rökt lax, potatis och ägg och lite till..
det var gott..
efter jag hade ätit satt jag mig vid datan igen och lyssnade på musik och sånt..
sen har jag nog suttit vid datan till 4 tror jag...
då spelade jag lite Mario igen för internetet strejka.. (stavning)
sen när jag hade spelat ett tag gick jag in och ränsade Jordgubbar..
Efter det åt jag två frukter och försökte få på internet..
det funkade till slut..
Sen har jag suttit framför datan till nu..
och kommer nog sitta längre..
fast det kommer nog vissa pauser..
Som äta midsommar-middag´s paus och kanske andra pauser..
HeHe xD

Kram Faaanzzyyy (: <3

Sry att jag inte bloggar så mkke, och sty för att ni inte fått bilderna...
sen turkland men jag har inte haft tid att sätta in dom på datan.. :/
Men dom kommer nån gång.. Hoppas jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0